درباره آسان ثبت



چالشهای ثبت شرکت در فرآیند فیزیکی

  • فرآیند ثبت شرکت در ایران فرآیندی پیچیده و زمان بر است .
  • نیاز به مهارتهای حقوقی و ثبتی دارد که عموم مردم از آن بی خبرند.
  • نیازمند ورود اطلاعات در سامانه ثبت و تنظیم صورتجلسات و فرمهای لازم می باشد.
  • نیازمند مراجعات مکرر به اداره پست، بانکها، اداره ثبت شرکتها، سازمان امور مالیاتی و... می باشد.
  • دفاتر ثبتی سنتی اطلاعات واقعی و شفاف در مورد روند کار و هزینه ها به مردم نمی دهند.
  • بسیاری از سرمایه گذاران خارجی از روند کار در ایران اطلاعی ندارند.
  • دفاتر ثبتی فعلی به دلیل عدم توجیه اقتصادی در شهرهای متوسط و کوچک فعالیتی ندارند.
  • قراردادهای فعلی با دفاتر ثبتی معمولا در فرآیند اجرا شامل افزایش هزینه ها می باشد.
company register problems




آسان ثبت چگونه شکل گرفت


با توجه به سوابق کاری و آموزشی مدیران موسسه در حوزه فناوری اطلاعات سال 93 ایده سامانه اینترنتی آسان ثبت به عنوان راه حل چالش های فوق در فضای شفاف آنلاین و ارائه محتوای مفید به مشتریان و کاربران اینترنتی شکل گرفت و در این مدت با ایجاد تیم داخلی از طراحان و برنامه نویسان حرفه ای فاز اول سامانه اینترنتی آسان ثبت پیاده سازی گردید.

آسان ثبت چیست؟


آسان ثبت تنها ارائه دهنده خدمات آنلاین و هوشمند در زمینه ثبت و تغییرات شرکت و ثبت برند، ثبت طرح صنعتی و سایر خدمات دفاتر ثبتی میباشد. با استفاده از این سامانه کاربران ضمن دریافت محتوای کاربردی مفید در خصوص اطلاعات خاص ثبتی و مالیاتی (که تا کنون در انحصار دفاتر ثبتی بوده) قادر خواهند بود در هر زمان از هر مکان با کمترین هزینه ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری حتی بدون نیاز به اطلاعات حقوقی و ثبتی شرکت یا برند خود را ثبت یا تغییرات مورد نظرشان را در آن اعمال نموده و خدمات مرتبط مالیاتی و اخذ مجوز را دریافت دارند. تمام موارد قانونی در طی پروسه تاسیس یا تغییرات به صورت هوشمند توسط سامانه آسان ثبت اعمال شده و در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، کاربران از پشتیبانی کارشناسان آسان ثبت به صورت رایگان و 24 ساعته در تمام ایام هفته بهرمند میشوند.